- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- META ärihaldur ja taasturundus – seadista META reklaamitööriistad ning võta kasutusele taasturundus

META ärihaldur ja taasturundus – seadista META reklaamitööriistad ning võta kasutusele taasturundus
Oma töös kuuleb koolitaja Karin Telling tihti lauset “FB reklaamid ei toimi ju enam ammu juba!”
Ühelt poolt see on lause tõene, sest META ärihalduri, selle erinevate alamkeskkondade kasutusele võtmine, seadistamine ja reklaamide tegemine on täna paljude jaoks nagu tuumafüüsika. META on samas teinud reklaamide loomise petlikult lihtsaks ahvatleva BOOST nupuga. Viimase kasutamine on siiski valdaval osal juhtudest lihtsalt META rahapakkidega loopimine. Samas neile, kes oskavad META äritööriistu kasutada, toovad reklaamid jätkuvalt häid tulemusi, sest META äritööriistade ökosüsteem on tegelikult väga muljetavaldav.
Selleks, et muuta META äritööriistade kasutusele võtmine, seadistamine ja taasturundusreklaamide teostamine lihtsamaks, kutsub Kaubandus- ja Tööstuskoda osalema kahest kohtumisest koosneval praktikumil. Kogenud koolitaja aitab osalejatel päriselt META tööriistad kasutusele võtta ning enda heaks tööle panna.
Lisaks õpivad osalejad kasutama ka taasturundust, mis on suurepärane viis oma turundustegevused tõhusamaks muuta, aidates aktiveerida neid inimesi, kes on juba tundnud toote või teenuse vastu huvi ent vajavad lisatõuget ostuotsuse vastu võtmiseks! Praktiline koolitus aitab saada aru taasturunduse põhitõdedest ja paika panna päris sammud, mida astuda, et endagi kodulehe jaoks see reklaamitüüp kasutusele võtta.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
Koolitus toimub kahel päeval 04. novembril ja 11. novembril kell 11:00 – 16:00 Eesti Kaubandus-Tööstuskojas, Toom-Kooli 17, Tallinn
Sihtrühm: väikeettevõtjad, turundusspetsialistid, turundusjuhid ja kõik, kes soovivad META ärihalduri seadistada ning selle võimalused turunduse jaoks kasutusele võtta.
Eeldused koolitusel osalemiseks: toimiv koduleht/e-pood, Facebooki leht (Instagrami konto olemasolu on lisavõimalus), META ärihalduri olemasolu ja kodulehele juba varasemalt lisatud pixel on plussiks. Koolitusel osalemiseks on vajalik sülearvuti olemasolu.
Kahe praktikumi jooksul
- Saad selgeks, mis on Meta Business Suite, reklaamihaldur, Meta ärihaldur ja miks peaks kasutama just ärihaldurit.
- Õpid kasutama META ärihaldurit:
- Tutvud selle alamkeskkondadega ja teed vajalikud seadistused
- Õpid andma korrektselt ligipääsuõigusi ettevõtte ärihaldurisse, selle alamkeskkondadesse, FB lehele, IG kontole
- Lood pixli ning saad info, kuidas pixel kodulehele lisada
- Õpid META kontosid turvaliselt kasutama ja küberohtusid vältima
- Mõistad, mis on konversioonid ja nende roll turundustegevustes. Kaardistad oma ettevõtte jaoks kasulikud konversioonid.
- Õpid kasutama META reklaamihaldurit koos pixliga, tunned erinevaid reklaamitüüpe ja valid turunduseesmärkidest lähtuvalt oma kampaaniate jaoks õige reklaamitüübi.
- Tead, mis on taasturundus ja miks see kasutusel peaks olema? Mh:
- Kust leida ja kuidas tuua kodulehele tagasi need kliendid, kes on mingi tegevuse sinu juures pooleli jätnud?
- Kuidas ja mille alusel luua/segmenteerida retargeting sihtrühmad? META ärihalduris sihtrühmade loomine kodulehe külastuste baasil ning FB ja IG kontode baasil.
- Millised on sõnumid, millega kõnetada neid inimesi ning kuidas taasturundussõnumid erinevad muudest tekstidest?
- Millist reklaamitüüpi retargeting reklaamideks kasutada ja kuidas Meta reklaamkontol vajalikud seaded üles leida?
- Milliseid taasturundusmeetodeid lisaks META pakutavatele veel eksisteerib. Kaardistad enda ettevõtte jaoks valitud konversioonisündmusest lähtuvalt ühe näidisprotsessi, mis kaasab erinevaid taasturundusmeetodeid.
- Kuidas oma turunduskampaaniate tulemuslikkust analüüsida, sh kuidas koostada kohandatud raportit Meta reklaamihalduris ja saada pixli statistikast maksimaalset kasu.
- Ja palju näiteid päriselust!