Parimad turundusstrateegiad USA turule sisenedes
Koolitusel antakse ülevaade USA turust ja tutvustatakse parimaid müügistrateegiaid, mis USA turul toimivad. Osalejad saavad ülevaate turunduse ja strateegia arendamise elementidest, sh oma loo jutustamise ja “pitch’i” arendamise ning järeltegevuste kohta. Koolitaja toob näiteid ettevõtete kohta, kes on edukalt USA turule sisenenud ning nende moodustest erinevate raskuste ja sisenemistõrgete ületamisel.
Töötoale järgneb võimalus esinejaga individuaalselt vestelda ja oma ettevõtte kohta nõu küsida. Selleks palume oma huvi registreerimisvormi kommentaaride lehel ära märkida.
Päeva teemad:
- oma turunduse „loo“ ja „pitch’i“ arendamine USA turu jaoks
- kliendi/partneri sihtrühma määramine ja parimad turunduskanalid
- järeltegevused ja tehingu lukkulöömise taktikad
- turu-uuringute fookus
- ärietiketist arusaamine: suhtlus, läbirääkimised ja järeltegevused
Toimumisaeg: 7. mai kell 9:30 – 13:00
Töökeel: inglise keel
ESINEJA
Steve Lanier, American World Services Corporation
Steve Lanier, American World Services Corporationi president, on juba üle 20 aasta aidanud Euroopa VKEdel arendada eksporti USA turule. Ettevõte asutati 1993. aastal ning sellest alates on ta töötanud sadade ettevõtete ja organisatsioonidega arendades nende turundustegevusi Ameerika Ühendriikides. Stevel on aastatepikkune kogemus sihtrühmadele suunatud stateegiate arendamisel ning ta esineb tihti töötubades ja konverentsidel esitledes praktiliste näidete põhjal efektiivsete USA turu strateegiate arendamist. Stevel on magistrikraad rahvusvahelistes suhetes (rahvusvahelise kaubanduse ja arengu alal) American Universityst (Washington D.C.) ja bakalaureuse kraad kommunikatsioonis Bethel Universityst (Minnesota).