
Töötuba: Kuidas kirjutada ja esitada veenvat müügikõne?
KOOLITUS LÜKKUB SÜGISESSE.
Kahepäevane interaktiivne töötuba aitab lihvida müügikõne (pitch) kirjutamise ja esitamise oskusi. Avastage oma (ettevõtte) põhisõnumid, looge neile struktuur ja õppige neid haaravalt ja veenvalt esitama. Kahe päeva jooksul saate mitmeid tööriistu ja näpunäiteid, et teie jutt jookseks ja püsiks kursil. Õpite, kuidas närvitsemisest hoiduda ja rahulikuks jääda, mida teha, kui pea on tühi ja mõte jookseb kinni, kuidas rääkida dünaamiliselt, et ka teie publik püsiks ärkvel. See on inimestele, kellel on kindel idee, kuid kes näevad vaeva, et inimesed neid kuulaksid ja mõistaksid. Töötuba on mõeldud neile, kes soovivad oma toodet/teenust neile antud lühikese ajaga otsustajate ringile esitleda. Koolituse eesmärk on pakkuda praktilisi harjutusi ja nippe oma ideede tutvustamiseks inimestele, kelle võimuses on see, kas teie idee õnnestub või kukub läbi.
TOIMUMISE AEG
24. ja 31. märts 2022 kell 9.45-15.30 Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn)
Kahepäevane töötuba, 6 AT päevas, kokku 12 AT
TÖÖKEEL
inglise keel. Eesti ja vene keelt kasutatakse vajadusel tugikeeltena
SIHTRÜHM
juhid, äriarendajad, müügijuhid
Sekundaarne sihtrühm: projektijuhid, tooteomanikud, insenerid
Eesmärk: anda osalejatele praktilisi teadmisi ja vahendeid oma (müügi)ideede esitamiseks ja tutvustamiseks otsustajatele ja rahvusvahelisele publikule.
Oodatav tulemus: osalejad õpivad loopõhise (story-driven) müügikõne kirjutamise ja selle esitamise põhialuseid. Lisaks õpitakse, kuidas kasutada publiku tagasisidet, et parandada müügikõne sisu ja esitlust. Samuti õpitakse, kuidas toime tulla raskete küsimuste ja vastuargumentidega.
NB! Töötuba on väga interaktiivne, hõlmab otsest tagasisidet ja keskendub pikaajalisele kasvule.
Koolituse läbinutele väljastatakse tõend.
COVID-19 piirangutest tulenev info
Seoses avalike ürituste korraldamisele seatud piirangutega saame üritusele lubada vaid COVID-19 haiguse läbi põdenud või selle vastu vaktsineeritud inimesed. Kõik saalis osalejad peavad esitama vastava tõendi.
ajakava
ESIMENE PÄEV Kirjalik sisu ja esitlus: teooria ja praktika |
|
9.45 | Hommikukohv |
10.00 | Praktiline näide vabatahtlikuga |
10.15 | Loopõhise müügikõne kirjutamise alused |
11.45 | Kohvipaus |
12.00 | Müügikõne esimese versiooni kirjutamine |
12.45 | Lõuna |
13.15 | Tagasiside ja arutelu |
13.30 | Raskete vestluste põhitõed: teooria ja praktika |
14.15 | Paus |
14.30 | Rollimängu harjutused vabatahtlikega |
15.30 | Esimese töötoa lõpp |
TEINE PÄEV Kirjalik sisu ja esitlus: praktika, parandamine ja juhendamine |
|
9.45 | Hommikukohv |
10.00 | Müügikõne praktika ja tagasiside |
11.30 | Kohvipaus |
11.45 | Müügikõne esitlus, sisu hindamine ja täiustamine |
12.45 | Lõuna |
13.15 | Müügikõne kirjutamine ja tagasisidestamine |
14.15 | Paus |
14.30 | Müügikõne harjutamine ja esitluse juhendamine |
15.30 | Teise töötoa lõpp |
KOOLITAJA
Gleb Maltsev
Alates asutajatest ja arendajatest kuni teadlaste ja disaineriteni koolitab Gleb Maltsev inimesi publikuga rääkima selgelt ja tähendusrikkalt. Tema eesmärk on aidata inimestel avastada, lihvida ja esitleda oma lugusid haaraval ja veenval viisil. Kümne aasta jooksul on ta koolitanud sadu juhte osalemaks kohtumistel ja rahvusvahelistel üritustel, sealhulgas sellistel messidel nagu Mobile World Congress, Smart City Expo, Electronica, Latitude59 jne. Kõige tähtsam on aga see, et ta on ennast treeninud ja oskusi lihvinud. Halastamatult. Kuulates teiste inimeste lugusid, kirjutades ja esitledes neid oma töötubades, olles avatud osalejate kriitikale. Ta on teinud seda selleks, et teised teeksid sama ja areneksid. LinkedIn