Kuidas brändi hääl aitab konkurentidest eristuda?
Brändi hääl on see, kuidas ettevõte klientidega suhtleb. Brändi hääl on kirjalik suhtlemisviis klientide, koostööpartnerite ja ka avalikkusega. Nii sõnas, kirjas kui ka pildis. Selgelt sõnastatud brändi hääl aitab kliendiga kõneleda nii, et neis tekiks veendumus, mille kohaselt on sinu ettevõtte tooted ja teenused maailma parimad ja sina nende jaoks parim koostööpartner. Veel parem – sina arvad neist täpselt samamoodi.
Ajal, kui väga paljud ettevõtted on läinud seda teed, et kasutavad teksti-ja pildiloomeks tehisintellekti, on ka nende suhtlemise viis klientidega muutunud sarnasemaks. Seega on eristumine ühest küljest lihtsam kui kunagi varem. Tarvis on leida ja kasutusele võtta sinu brändile omane hääl ja seda järjekindlalt kasutada.
Kolme tunni vältel saadud teadmised aitavad sul tekitada oma klientides uudishimu, tunde, et nad on tähtsad ja tahtmise mitte ainult sinu kliendid olla, vaid sind ka teistele soovitada.
Koolitus on praktiline. Osalejana saad ise kaasa teha just lähtuvalt oma organisatsioonist - abiks on töövihik. Eesmärk on koolituste puhul see, et osalejal oleks selgus ja veidi rohkem enesekindlust, kuidas ta oma ettevõtet arendada saaks.
SIHTRÜHM
- väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtete juhid ja/või nende ettevõtete turundusspetsialistid
- alustavad turundajad
- alustavad copywriterid, kelle töö osaks on kirjutada nii nagu oleks selle teksti kirjutanud klient, kellele nad teenust osutavad
TOIMUMISE AEG JA KOHT
11. aprill kell 14.00-17.00 Eesti Kaubandus-Tööstuskoda (Toom-Kooli 17, Tallinn)/ Zoom
Koolitusel osalenu õpiväljundid
- Osaleja teab, mis on brändi hääl ja kuidas seda turunduskommuniikatsioonis kasutada
- Osalejal on ülevaade kuidas brändi hääl eristuvaks turundussõnumiks formuleerida
- Osalejal on arusaam, kuidas brändi hääle kaudu brändi väärtust klientideni viia.
NB! Osale ka Birgiti teisel koolitusel, mis toimub sama päeva esimeses pooles: "Lugude jutustamine turunduses – mida see tegelikult tähendab?"
Lugude jutustamine turunduses – mida see tegelikult tähendab? | Eesti Kaubandus-Tööstuskoda