B2B müügiedu praktikum: 5 sammu tehingute sulgemiseks
Kas kliendikohtumised jäävad liiga lühikeseks, pinnapealseks ja kliendid ei ava end? Klient ütleb kohe “Räägi asjast” – ja oledki sunnitud pakkumiseni jõudma enne, kui päriselt mõistad tema vajadusi? Või kiirustad kliendikohtumisel ise ja ei leia kliendiga kontakti ja liigud liiga kiiresti müügifaasi. Tule ja saa osavamaks vestluspartneriks müügis ning õpi toimivaid müügitehnikaid, et juhtida edukalt kliendikohtumisi.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
05.02.2026 kell 10.00-14.30, Eesti Kaubandus Tööstuskoda, Toom-Kooli 17 Tallinn
See intensiivne ja praktiline koolitus annab sulle läbiproovitud süsteemi ning täpsed tööriistad, millega:
- Avastad kliendi tegelikud vajadused juba esimesel kohtumisel – ilma oletusteta!
- Õpid sügavamaid ja efektiivsemaid viise, kuidas mõista kliendi vajadusi ning arendada enda professionaalset ja mõjuvat vestlusoskust.
- Pakud lahendusi, mis kõnetavad otsustajat isiklikult ja mõjuvad veenvalt.
- Arendad enda argumenteerimise oskusi ja õpid kasutama toimivat tehnikat.
- Sulged tehingud enesekindlalt, professionaalselt ja ilma surveta.
- Selle koolituse abil saad muuta iga kliendikohtumise tulemuslikumaks ning arendad enda müügioskusi uuele tasemele.
Koolitus sobib sulle, kui tahad
- Suurendada kohtumiste edukuse määra
- Arendada enda vestlusoskusi klientidega
- Hallata keerukaid B2B müügikohtumisi kindla struktuuriga
- Õppida argumenteerima nii, et klient tunneb: “See on täpselt see, mida ma vajan!”
- Kasutada küsimuste ja kuulamise võtteid, mis toovad välja peidetud ostumotiivid
- Õppida kuidas vastuväidetele reageerida targalt
- Sulgeda tehing ilma pealetükkivust tekitamata
ajakava
| 10.00 | Saame tuttavaks ja tänased eesmärgid |
| 10.15 | Kliendisuhete juhtimine: Mida ärikliendid ootavad meilt kliendikohtumistel? |
| 10.45 | Avatud Küsimuste tehnika ja küsimuste olulisus müügis |
| 11.00 | Praktiline harjutus |
| 11.15 | Suunatud küsimuste küsimise kunst |
| 11.45 | Praktiline harjutus |
| 12.00 | Lõunasöök |
| 12.30 | Esimese osa kordamine- mis on tähtsaim müügis! |
| 12.35 | Personaliseeritud Argumenteerimise tehnika müügis |
| 13.05 | Praktiline harjutus |
| 13.35 | Vastuargumentidega toimetulek ja tehnikad müügis |
| 14.00 | Praktiline harjutus |
| 14.15 | Koolituspäeva kokkuvõte ja arutelu |
| 14.30 | Koolituse lõpp |
Praktilised harjutused – õpi läbi tegutsemise!
Iga teoorialõigu järel saad kohe rakendada õpitut reaalsetes müügijuhtumites ja arendada oma oskusi:
- Kaardista kliendi otsustusprotsess läbi sihipäraste küsimuste, et mõista tegelikke vajadusi ja motivatsioone.
- Harjuta argumenteerimist nii, et su sõnum kõnetab täpselt otsustaja peamisi kriteeriume ja lahendab tema muresid.
- Õpi sulgema tehinguid enesekindlalt ja professionaalselt, hoides kontakti ja kliendisuhtlust loomulikuna, ilma surveta.
See on sinu võimalus mitte ainult kuulata, vaid kohe ka teha – sest tõeline oskus sünnib läbi praktika!
Kellele see koolitus sobib?
- Müügiesindajatele ja -konsultantidele, kes tegutsevad B2B müügis ja soovivad parandada oma kliendisuhtlust ning tehingute sulgemise oskust.
- Müügijuhtidele ja meeskonnajuhtidele, kes tahavad viia oma tiimi müügioskused uuele tasemele ning tugevdada seeläbi müügikultuuri.
- Igaühele, kelle tööprotsessis on keerukamad müügitehingud, kus on vaja mõista kliendi otsustusprotsessi ja kohandada oma sõnumit.
- Neile, kes soovivad kasutada süsteemset, praktilist ja efektiivset lähenemist, et suurendada kohtumiste edukust ja saavutada paremaid müügitulemusi.