30 tähemärgi väljakutse
Kas tegutsed turunduse, Google ADS, e-kirjade ja erinevate sisutekstidega? Kas sinu jaoks on tähtis tulemuslikkus ning püüad alati sõnu ritta seada võimalikult efektiivselt? Kas jälgid ja hoolid sellest, milline on sinu reklaamide klikkimise määr, konversioonide määr ja teed endast parima, et sihtrühma millegi unikaalsega kõnetada? Kui vastasid jah, siis on see koolitus just sinu jaoks!
Turundajad, kelle valdkondade alla kuulub sisuloome, Google ADS või sotsiaalmeediaplatvormide reklaamid ning e-kirjade ja erinevate sisutekstide pealkirjade kirjutamine, mõistavad edukalt müüvate lühitekstide kirjutamise keerukust. Pindadel, kus iga tähemärk loeb ning üks sõna võib tähendada kümneid protsente vahesid tulemuslikkuses, on edukad need, kes suudavad väga lühikese tekstiga end särama panna ja konkurentidest eristuvaks muuta.
Kutsume koolitusele kõiki, kes igapäevaselt peavad kirjutama lühitekste, pealkirju või tegema turundust väga piiratud tähemärkidega pindadel. Aga miks just 30 tähemärki?
Ühelt poolt rakendavad nii Google ADS kui ka teatud Facebooki ja Instagrami reklaampinnad tekstipiiranguid. Google ADS reklaamidel on tegemist füüsilise piiranguga, kus üle teatud tähemärkide lihtsalt ei saagi sisestada. Facebooki ja Instagrami ning muude sarnaste platvormide puhul on tegemist nö kolme punkti süsteemiga – sooviga suurendada postituste avamist, peidetakse paljudel tekstidel ja reklaamidel enamus pikemast tekstist ära ja vaatajale on nähtaval vaid mõned sõnad. Kindlasti omavad vähemalt osaliselt rolli ka digimeedia kasutusharjumused, kus tähelepanu on vaid loetud sekunditeks ning süvenetakse vaid tõeliselt huvipakkuvasse. Statistika näitab lausa, et enam kui 90% inimestest otsustab vaid pealkirja põhjal, kas ta soovib üldse artiklit, e-kirja või muud teksti edasi lugema hakata.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
21. märts kell 13:45-17:00 (4,33 akadeemilist tundi) ZOOM keskkonnas.
koolituse teemad
- Mõjuvad müügiargumendid – mis on USPd ehk unikaalsed, mõjuvad müügiargumendid, miks need igal ettevõttel peaks olema teada ja kuidas need oma toote/teenuse jaoks kaardistada;
- Kust leida ideid turundustekstide jaoks;
- Omadused ja kasud – kuidas kirjutada kliendikeskseid turundustekste, mitte lihtsalt müüa;
- Psühholoogilised mõjurid, nipid ja trikid, mis aitavad lühitekste efektiivsemaks muuta;
- Terminoloogia roll tekstide efektiivsuses, emotsionaalsed lülitid; positiivsed ja negatiivsed märksõnad;
- Päriselulised näited Eesti klientide reklaamide statistikaga;
- A/B testimise olemus, võimalused ja olulisus tulemuslikkuse tagamiseks;
- Küsimused-vastused ja natuke harjutamist koos avatud vestlusega.
Koolitusel osalenu õpiväljundid
- Osaleja teab, mis on mõjuvad müügiargumendid – mis on USPd ehk unikaalsed, mõjuvad müügiargumendid, miks need igal ettevõttel peaks olema teada ja kuidas need oma toote/teenuse jaoks kaardistada;
- Osaleja on omandanud teadmise, kust leida ideid turundustekstide jaoks;
- Osalejal on ülevaade sellest, kuidas kirjutada kliendikeskseid turundustekste, mitte lihtsalt müüa;
- Osaleja teab, missugused psühholoogilised mõjurid, nipid ja trikid, mis aitavad lühitekste efektiivsemaks muuta;
- Osalejal on ülevaade terminoloogia rollist tekstide efektiivsusest, emotsionaalsed lülititest; positiivsetest ja negatiivsetest märksõnadest;
- Osalejal on näiteid Eesti klientide reklaamide statistikaga;
- Osaleja on omandanud ülevaate A/B testimise olemusest, võimalustest.
Koolitusel ei jagata ainult teoreetilisi teadmisi vaid päriselulisi soovitusi, mida saad kohe kasutama hakata!