Tööandja brändingu trendid 2024. aastal
Töötajate leidmine ja hoidmine on väljakutse, mis ühendab organisatsioone nii Eestis kui väljaspool.
Tööandjad on mõistnud, et inimeste väljavahetamine ja ad hoc värbamine on suur kulu. Lisaks on eriti viimasel aastal mõistetud, et demograafiast tulenevalt ei ole isegi täna, rääkimata aasta või paari kaugusest ajast, spetsialistide leidmine lihtne. Nende mitteleidmine võib aga lõppeda sellega, et organisatsioon ei suuda oma ärilisi eesmärke täita.
Tööandja bränd ja selle teadlik juhtimine loob pikas perspektiivis organisatsioonile tööjõu kui ressursi osas tööturul konkurentsieelise. Tööturg on muutnud globaalseks. Kaugtöö ajastul on Eesti tööandjate konkurendiks kogu maailma sarnaseid inimesi vajavad tööandjad. See on ka põhjus, miks on vaja olla globaalselt atraktiivne tööandja, et hoida oma töötajaid välisahvatluste eest ja samuti meelitada ligi nii kohalikke kui globaalseid talente.
Tule ja kuula, millised on maailmas 2024. aastal toimivamad tööandja brändi lahendused, mida teevad rahvusvaheliselt parimad tööandjad ja sea sellest inspireerituna oma 2024. aasta tööandja brändi loomise või juhtimise plaanid.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
23. jaanuar 2024 kell 10.00-11.30 (2 ak. tundi) Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn) ja Zoomis
seminari teemad
- Tööandja brändingu globaalsed trendid
- Tööandja bränd, mis hoiab ja meelitab - näited TikTokilt, Siemensilt, Amazonilt ja teistelt
- Parimad mõtted 2023. aasta World Employer Branding Day'lt
- Kuidas luua 2024. aastal tööandja bränd, mis toimib?
koostööpartner
