- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Taasturundus – tõhus ja soodne viis pühadeperioodi käibe tõstmiseks

Taasturundus – tõhus ja soodne viis pühadeperioodi käibe tõstmiseks
Kuidas Booking.com teab, et te parasjagu Postimeest digis loete ja suudab sinna reklaami suunata hotellidega, mida olete teinekord vaid minuteid enne vaatamas käinud? Või miks veel kuu aega hiljemgi Kaup24 bännerid teid igal pool jälitavad. Kokkusattumus või suur vend, kes meid luurab? Ei, hoopis tark turundus – taasturundus ehk retargeting.
Retargeting reklaamid on kõikidele kasutatavad ja selle teostamiseks on mitmeid erinevaid viise. Sellel koolitusel räägime erinevatest meetoditest, kuid keskendume Meta ärihalduris samm-sammult teostatavatele tegevustele, et selles kanalis päriselt ka retargeting reklaamid peale koolitust iga osaleja saaks tööle panna. Kel juba varasemast kodulehel pixel lisatud või kes peale koolitust kohe kiiresti toimetama hakkab, saab retargeting reklaame kasutada oma pühadeperioodi käibe tõstmiseks.
Koolituse käigus saab sissejuhatuse retargeting reklaamidesse:
- Mis on taasturundus ja miks see kasutusel peaks olema?
- Konversioonid ja nende roll turundustegevustes.
- Mis on Meta (Facebook’i) Ärihaldur, kuidas seal vajalikud seaded üles leida ja mis eeltegevused on vajalikud?
- Kust leida ja kuidas tuua kodulehele tagasi need kliendid, kes on mingi tegevuse sinu juures pooleli jätnud?
- Kuidas ja mille alusel luua/segmenteerida retargeting sihtrühmad?
- Millised on sõnumid, millega kõnetada neid inimesi ning kuidas taasturundussõnumid erinevad muudest tekstidest?
- Millist reklaamitüüpi retargeting reklaamideks kasutada ja kuidas Meta reklaamkontol vajalikud seaded üles leida?
- Kuidas oma turunduskampaaniate tulemuslikkust analüüsida, sh kuidas koostada kohandatud raportit Meta reklaamihalduris ja saada pixli statistikast maksimaalset kasu.
- Ja palju näiteid päriselust!
Taasturundus on suurepärane viis oma turundustegevused tõhusamaks muuta, aidates aktiveerida neid inimesi, kes on juba tundnud toote või teenuse vastu huvi ent vajavad lisatõuget ostuotsuse vastu võtmiseks! Koolitus aitab saada aru taasturunduse põhitõdedest ja paika panna päris sammud, mida astuda, et endagi kodulehe jaoks see reklaamitüüp kasutusele võtta.
Koolitusele on oodatud väikeettevõtjad, turundusspetsialistid, turundusjuhid ja kõik, kes soovivad turunduseelarvet võimalikult efektiivselt kasutada
AEG JA KOHT
6. detsember kell 13:45-17:00, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda Toom-Kooli 17 Tallinn.
Päevakava
13.45 | Registreerimine |
14.00 | Koolitus |
15.00 | Paus |
15.15 | Koolitus |
16.45 | Küsimused ja vastused |
17.00 | Lõpp |
seminaril osaleja õpiväljundid
- Teab, mis on taasturundus ja miks see kasutusel peaks olema.
- Omab ülevaadet, mis on Facebook’i Ärihaldur, kuidas seal vajalikud seaded üles leida ja mis eeltegevused on vajalikud.
- Teab, kust leida ja kuidas tuua kodulehele tagasi need kliendid, kes on mingi tegevuse sinu juures pooleli jätnud
- Oskab luua sõnumeid, millega kõnetada potentsiaalseid kliente ja teab, kuidas taasturundussõnumid erinevad muudest tekstidest.
- Teab, missugust reklaamitüüpi retargeting reklaamideks kasutada ja kuidas reklaamkontol vajalikud seaded üles leida.
Eelmisel retargeting koolitusel osalenute tagasisideküsitluse keskmine hinnang koolitusele oli “suurepärane”
“Väga praktiline ja kaasahaarav koolitus.”