- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Sisekommunikatsioon: kuidas kaasata organisatsiooni töötajaid heategevuskampaaniatesse?
Sisekommunikatsioon: kuidas kaasata organisatsiooni töötajaid heategevuskampaaniatesse?
Veebruaris tähistab Eesti Vabariik oma järjekordset sünnipäeva. Lisaks sellele tähtpäevale märgib 24. veebruar ka Ukraina sõja aastapäeva. Ettevõtetel ja organisatsioonidel on olnud senini suur roll sõja käigus abivajajate abistamisel ning kindlasti ei tasu seda alahinnata. Kuidas teha head ning kaasata sellesse oma organisatsiooni töötajad? Just sellele küsimusele veebiseminaril vastuseid leida püüamegi.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
9. veebruar 2023 kell 10.00-11.30 (2 akadeemilist tundi) Zoomis
seminari teemad
- Kuidas ja mis alustel teha koostööd erinevate heategevusorganisatsioonide ja -algatustega?
- Millele on oluline tähelepanu pöörata kui heategevusliku organisatsiooniga koostööd alustada?
- Missuguseid erinevaid võimalusi on heategevusorganisatsioonidega koostöö tegemiseks?
Päevakava
10.00 | Moderaatori tervitussõnad |
10.05 | Võimalused koostööks Toidupangaga Liisa Rebane-Mäe, Eesti Toidupanga kommunikatsiooni- ja projektijuht |
10.35 | Võimalused koostööks Vähiravifondiga Kingitud Elu Katrin Kuusemäe, Vähiravifondi Kingitud Elu tegevjuht |
11.05 | Võimalused koostööks Ukraina sõjas haavatute toetuseks Kaur Orgusaar, kaubanduskoja turundusdirektor |
11.25 | Kokkuvõte |
11.30 | Hommikuseminari lõpp |
esinejad
Katrin Kuusemäe
Katrin on Vähiravifondi Kingitud Elu tegevjuht alates 2017. aastast. Vähiravifond Kingitud Elu on Eesti suurim ja mõjukam heategevusorganisatsioon, mille missiooniks on aidata vähihaigeid, kelle ravi Eesti Haigekassa ei toeta. 9 tegevusaasta jooksul on fond heade annetajate abiga toetanud ligi 2000 abivajajat ja panustanud nende vähiravisse üle 18 miljoni euro. Siiani ei ole jäänud toetusest ilma ükski abivajaja, kellele taotletud ravi on näidustatud. Fond jätkab oma lootuse ja elu kinkimise missiooni, et ükski vähihaige ei jääks ka 2023. aastal ilma veel ühest õlekõrrest, võimalusest elada ja olla oma kallite keskel.
Kaur Orgusaar
Kaur töötab kaubanduskojas turundusdirektorina, varasemalt oli ta koja kommunikatsioonijuht. Ta omab mitmekesist tausta personalivaldkonnas, turunduses ning ürituste korraldamises. Kaur on õppinud reklaami ning suhtekorraldust ja tegelenud kommunikatsioonimaailmas juba üle 10 aasta. LinkedIn
õpiväljundid
- Seminaril osalenu teab, kuidas ja mis alustel teha koostööd erinevate heategevusorganisatsioonide ja -algatustega
- Seminaril osalenu teab, millele on oluline tähelepanu pöörata kui heategevusliku organisatsiooniga koostööd alustada
- Seminaril osalenu teab, missuguseid erinevaid võimalusi on heategevusorganisatsioonidega koostöö tegemiseks
Soovijatele väljastatakse koolitustõend