- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Neli olulist kirjutamisstiili turunduses. Millal ja millist kasutada?

Neli olulist kirjutamisstiili turunduses. Millal ja millist kasutada?
Milline on parim struktuur blogi või sotsiaalmeedia postitusteks? Miks sama stiil ja struktuur ei sobi üldjuhul e-poe tootekirjelduseks ega uudiskirja?
Kolm tundi kestev praktiline koolitus keskendub neljale enim levinud kirjutamisstiilile turunduses ja näidetele nende kasutamisest. Millal veenda, selgitada, kirjeldada või jutustada ja miks? Koolituselt saadavad teadmised ja praktiline kirjutamiskogemus aitavad turundusmaailmas orienteeruda nii väikeettevõtjal, alustaval turundusspetsialistil kui ka neil, kelle igapäevatöö sisaldab tekstiloomet.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
10. oktoober kell 14.00-17.00 Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn)
Birgit Itse õpetab praktiliste harjutuste abil kasutama kindlat raamistikku nii, et see loodav tekst täidab oma eesmärki, kuid alles jääb vajalik loomingulisus ja isikupära. Õpid sama infot edasi andma neljal erineval viisil, kasvatades seeläbi enesekindlust turundus-, sh sotsiaalmeediastrateegia ja plaanide kavandamisel või seda teenust sisse ostes tegijale sisendi andmisel.
Kirjutame koos ning soovi korral saab ka tekstidele tagasisidet. Koolitusega saab kaasa töövihiku, mida ka edaspidi tekstiloomes abilisena kasutada.
Tegemist on järjega Birgit Itse kevadisele koolitusele “Tähemärkidest mõjusate tekstideni”, kus käsitleti neid kirjutamisstiile põgusalt.
ESINEJA
Birgit Itse
Birgit on kirjanik, tekstilooja ja kirjutamismentor, kes on oma sõnul kõikidel ametikohtadel otsinud võimalusi end kirjalikult väljendada. Kui neid võimalusi polnud, siis ta tekitas need.
Eestis elades töötas ta üle 13 aasta ajakirjanikuna, 2019. aasta lõpus Šotimaale Aberdeeni kolimise järel lõi ta oma kirjutamisteenust pakkuva ettevõtte, täiendas oma teadmisi rahvusvahelistel kursustel, avatud ülikoolis ning isikliku juhendajaga.
Ta on töötanud Aberdeeni Science Centre'i turunduse ja ürituste koordinaatorina ja kuulub rahvusvahelisse tekstiloojate võrgustikku Dark Angels Writers.
Alates 2021. aasta kevadest on ta jaganud oma teadmisi ja kogemusi seminaride ja mentorluse vormis nii üksi kui ka koos teiste turundusekspertidega.
2020. aasta maikuus ilmus Birgitilt kakskeelne kinkeraamat, tema loomingut on avaldatud veebiajakirjades ja rahvusvahelistes kogumikes, ta on oodatud esineja kohalikel sõnakunsti õhtutel ja külaline rahvusvahelistes taskuhäälingutes. Rohkem infot leiab www.birgit-itse.com