
Kursus väikeettevõtele: AI sinu äri teenistuses
AI ei ole enam tulevik, see on olevik. Õpi seda kasutama ning võida ajas ja rahas. AI teemaline kursus on suunatud väikeettevõtetele. Peale koolituse läbimist näed, kuidas Sinu ettevõte kasv kiireneb, kliendid on rahulolevamad ja teenindusprotsessid saad osaliselt automatiseerida. Kõik see juhtub, kui tegutsed ja õpid AI’d kasutama. Digimaailm suureneb iga päev, selle keskmes on andmed ja AI lahendused.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
04. septembril 2025 kell 10.00 –15.00, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Toom-Kooli 17, Tallinn
Koolituse teemad
Kuidas ettevõtted klienditeenindust AI abil juhtida ja automatiseerida saavad;
Kas saab kiiremini, kulusid kokku hoides ja kvaliteetsemalt kliendiga seotud protsesse korraldada;
Kuhu me suundume, vaatame AI trende ja turvalisuse aspekte
Kursus on praktiline, Kursusel loome AI assistendid, see eeldab, et Sul on kasutajakonto ChatGPT keskkonnas (https://chatgpt.com/) ja võtad arvuti kaasa.
Kursusel teeme üheskoos läbi praktilisi ülesandeid seoses emailidega, kliendi tagasisidega, protsesside loomise, KKK uuendamise, jne. Vajalikud andmed saad kursuse alguses juhendajalt.
koolitaja

Terje Ennomäe
Terje on ettevõtte Feelingstream asutaja ja juht. Feelingstream analüüsib ja automatiseerib vestlusi kõnekeskuses. Olgu selleks kõne, email või chat, seda saab analüüsida ja automaatselt panna tööle äri kasuks. Terje tutvustab igapäevaselt ettevõtjatele tehisintellekti põhiseid lahendusi ja aitab kliendisuhtluse andmeid kasutada ärianalüüsiks. Terjel on magistrikraad Euroopa õpingute ja teenuse disaini erialal. Terje varasemad ametid on olnud seotud klienditeeninduse ja kvaliteedijuhtimisega pangandussektoris.
Üritus toimub AI4SMEs projekti raames. Üritust kaasrahastab Euroopa liit.
![]() | ![]() |