Kuidas vältida vaidlusi tarbijatega?
Iga ettevõtja, kelle klientideks on eraisikud, peab paratamatult järgima mitmeid seadusega ette nähtud tarbijakaitse reegleid ja nõudeid. Eksimuste korral on tüli kiire tulema. See omakorda toob kaasa tarbijate pahameele ja negatiivse maine. Paraku on eksimuste taga tihtilugu teadmatus.
Kasuta suurepärast võimalust ja osale Eesti sisukaimal koolitusel, mis harutab Sinu ees lahti kõik selle, mida peaksid tarbijakaitse reeglitest teadma. Lisaks enda harimisele saad koolituse läbides sertifikaadi ja vajalikud materjalid, et ka teisi nendel teemadel harida.
Ühepäevasel koolitusel saad ülevaate,
- millele pead tähelepanu pöörama enne tarbijaga lepingu sõlmimist;
- millised on tarbija õigused ja kohustused tootest või teenusest taganemisel;
- millised on tarbija õigused ja mida garantiiga pakkuda saad;
- millised on ebaausad kaubandustavad ja ebaõiglased lepingutingimused;
- kuidas lahendada vaidlusi kohtuväliselt (ADR) ja kuidas toimub vaidluste internetipõhine lahendamine (ODR).
Koolitus on ideaalne võimalus saada lektoritelt kohest tagasisidet oma ettevõtte vaatevinklist ja konkreetsetest kaasustest.
TOIMUMISE AEG
31. oktoober 9.00-16.30, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda (Toom-Kooli 17, Tallinn)
KOOLITAJAD
Kristina Tammaru ja Heldin Malmet (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus)
Päevakava
9.00 | Registreerimine ja hommikukohv |
9.30 | Projekti tutvustus |
9.45 | Moodul 1: lepingueelne teave 1. Mis on tarbijaleping? 2. Mida tähendab lepingueelse teabe andmise nõue? 3. Lepingueelse teabe edastamis vorminõuded: - Väljaspool äriruume sõlmitud lepingud; - Sidevahendi abil sõlmitud lepingud. |
10.45 | Moodul 2: Lepingust taganemise õigus - Mis on taganemisõigus ning millal on tarbijal õigus lepingust taganeda; - Taganemisõiguse erandid; - Lepingust taganemise tagajärjed; - Taganemisõigus piiriüleste lepingute puhul. |
12.00 | Lõuna |
12.45 | Võtame kokku eelnevalt läbitu ning arutleme võimalike tekkinud küsimuste üle |
13.00 | Moodul 3: Pretensiooni esitamise õigus ning garantii - Seadusest tuleneva garantii ehk pretensiooni esitamise õiguse ning tootjapoolse garantii erisused; - Millal loetakse toode lepingule mittevastavaks; - Tarbija õigused toote lepingule mittevastavuse korral; - Lepingule mittevastavuse tõendamine. |
14.00 | Kohvipaus |
14.15 | Moodul 4: Ebaausad kauplemisvõtted ja lepingutingimused - Mis on ebaaus kauplemisvõte; - Näited ebaausatest kauplemisvõtetest: - Mis on ebaausad lepingutingimused ning kuidas neid ära tunda. |
15.00 | Moodul 5: ADR ja ODR - Mida hõlmab endas tarbijavaidluste kohtuväline lahendamine; - Vaidluste lahendamise üksused ning nendele kehtestatud nõuded; - Vaidluste kohtuvälise menetluse protseduur; - Vaidluste internetipõhine lahendamine (ODR): - ODR menetluse eripära ning protseduur- millist vaidlust saab lahendad ODR platvormi vahendusel. |
16.00 | Päeva kokkuvõte, küsimused, tagasiside, edasised tegevused. |
TÄHELEPANU! Kohad on täis. Ootejärjekorda saamiseks kirjutage liisi[at]koda.ee.