
Kuidas vältida vaidlusi tarbijatega?
Iga ettevõtja, kelle klientideks on eraisikud, peab paratamatult järgima mitmeid seadusega ette nähtud tarbijakaitse reegleid ja nõudeid. Eksimuste korral on tüli kiire tulema. See omakorda toob kaasa tarbijate pahameele ja negatiivse maine. Paraku on eksimuste taga tihtilugu teadmatus.
Kasuta suurepärast võimalust ja osale Eesti sisukaimal koolitusel, mis harutab Sinu ees lahti kõik selle, mida peaksid tarbijakaitse reeglitest teadma. Lisaks enda harimisele, saad kaasa vajalikud materjalid, et ka teisi nendel teemadel harida.
Infopäeva koolitajaks on Merike Koppel, kes on Kaubandus-Tööstuskoja jurist, „Tarbijaõigusest teadlik“ programmi koolitaja ning Tarbijavaidluste Komisjoni liige.
„Tarbijaõigusest teadlik“ on spetsiaalselt mikro- ning väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele (VKEdele) mõeldud projekt, mille eesmärk on aidata neil ELi ja riiklikku tarbijaõigust mõista ja oma tegevuses järgida.
Ühepäevasel koolitusel saad ülevaate sellest,
- millele pead tähelepanu pöörama enne tarbijaga lepingu sõlmimist;
- millised on tarbija õigused ja kohustused tootest või teenusest taganemisel;
- millised on tarbija õigused ja mida garantiiga pakkuda saad;
- millised on ebaausad kaubandustavad ja ebaõiglased lepingutingimused ning
- kuidas lahendada vaidlusi kohtuväliselt (ADR) ja kuidas toimub vaidluste internetipõhine lahendamine (ODR).
Koolitus on ideaalne võimalus saada kogenud lektorilt kohest tagasisidet oma ettevõtte vaatevinklist ja konkreetsetest kaasustest.
Koolitus toimub 14. novembril 2018 kell 10.00 Tartus (Kastani 42, 5. korpus, IV korrus). Orienteeruv lõpuaeg 16.00.
![]() |
![]() |