
Kuidas turunduses raha mitte põletada? TALLINN
Oled väikeettevõtja või turundaja, kellel pole võimalik tuhandeid eurosid reklaamile kulutada? Hea uudis – sa ei peagi seda tegema.Praktilisel koolitusel “Kuidas turunduses raha mitte põletada?” jagab turundusekspert Paula Lill ausalt ja otsekoheselt, millised tegevused päriselt töötavad väikese eelarvega ja millised mitte – just need teadmised, mida teised koolitused tavaliselt ei jaga.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
6.november 2025 kell 10.00-13.00, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda Toom-Kooli 17
See koolitus on loodud just sinu jaoks, kui soovid müüki kasvatada ja silma paista ka siis, kui turunduseelarve on piiratud. Me ei räägi siin üldsõnalist juttu ega korruta samu soovitusi, mida kuuleb igal koolitusel. Selle asemel keskendume sellele, millest teised ei räägi – mis tegelikult töötab ja mis enam mitte. Siin ei saa sa mitte lihtsalt teadmisi, vaid reaalseid tööriistu ja kavalusi, mida saad järgmisel päeval oma ettevõttes rakendada. Ja mis kõige parem – väikeste sammudega saab teha suuri tulemusi.
Koolitusel saad teada
- Millised turunduskanalid töötavad täna väikse eelarvega kõige paremini
- Kuidas teha sisu, mis müüki kasvatab ja tähelepanu toob
- Milliseid nippe ja kavalusi kasutada, et silma paista ka siis, kui konkurendil on eelarve 10x suurem
- Millest teised koolitused ei räägi, aga mis tegelikult tulemusi annab
Koolitaja
Paula Lill
Paula ei räägi turundusest ainult õpikute ja teooria tasandil – ta elab ja hingab turundust.
Ta on katsetanud pea kõiki kanaleid: telesaateid, Facebooki, Instagrami, TikTokki, Delfit ja isegi lennukiajakirju. Mõni neist tõi tagasi mitmekordselt, mõni tõi vaid miinust – ja just nende kogemuste põhjal teab ta nüüd täpselt, kus raha panna tööle ja kus mitte.
„Kui sa alles kaalud Instagrami kasutamist, oled juba hiljaks jäänud – ostujõud on liikunud TikToki.“
„Ära usu lubadusi stiilis 10 000 jälgijat kuuga – Eestis see lihtsalt ei tööta nii.“
Erinevalt paljudest koolitajatest on Paulal ette näidata päris tulemused:
- Tema ettevõtete kontodel on 8 000+ jälgijat ja väga hea orgaaniline liiklus.
- Tema TikToki tegevused on toonud e-poodidele suurima osa liiklusest.
- Ta on aidanud kasvada brändidel nagu Tasku keskus, Elisa Eesti, Douglas, Photopoint, Veho AS, Gant, Kodurobotid, Medicina Clinic ja paljud teised.
- Isegi piirangutega valdkonnas nagu vesipiibubaar suutis ta kasvatada jälgijaskonda ühe kuuga ~400 inimese võrra ilma reklaame ostmata.
Kõik need teadmised ja kogemused paneb Paula nüüd tööle sinu kasuks – et sina ei peaks kõiki neid kulukaid vigu kordama.