
Kuidas luua jätkusuutlikku turismiettevõtte brändistrateegiat?
Kutsume osalema veebiseminaril, mille viime läbi jätkusuutliku linnaturismi arendamise projekti Tourban raames.
Seminari eesmärk on toetada turismiettevõtjaid ümber mõtestama oma toodet/teenust praeguses turusituatsioonis ning looma edukamat ja jätkusuutlikumat brändi.
TOIMUMISE AEG
10. juuni 2021 kell 10.00-12.30 (EEST) Zoomis
Seminari esimeses osas teeme ülevaate projekti käigus läbi viidud uuringu tulemustest, tutvustame parimaid praktikaid ja erinevaid võimalusi projektis osalemiseks.
Seejärel räägib Shanghai ja Pariisi Emlyoni ärikooli turundusprofessor ning tippklassi brändide konsultant Klaus Heine brändingu rollist kestlike turismitoodete arendamisel. Keeruline olukord turismisektoris ajendab ettevõtjaid olema veelgi uuenduslikumad. Konkurentsieelis on nihkunud funktsionaalsetelt hüvedelt sümboolsetele ja emotsionaalsetele. Innovatsiooni lähtepunkt on bränding, mis annab õige suuna ja mõjutab kõiki teisi ärilisi aspekte.
Päevakava
10.00 | Tervitussõnad ja ülevaade Tourban projektist (eesti keeles) - uuringute tulemuste kokkuvõte - parimad initsiatiivid ja praktikad - mentorite konkurss - online kogukond – ekspertide nõuanded, koolitused, ettevõtjate kogemuselt õppimine - kiirendiprogramm |
Kaie Tropp, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda |
10.45 | How Tourism companies can rethink their Branding Strategies (inglise keeles) - Brändistrateegia kaudu uute kestlike turismitoodete arendamine - Konkurentsieelise loomine läbi ärimudeli ja brändistrateegia uuenduste - Brändilõuendi kasutamine brändistrateegia planeerimisel - Brändi identiteet - Brändiauditi tegemine - Inspireerivad näited ja parimad praktikad turismisektorist |
Klaus Heine |
12.15 | Küsimused-vastused |
Tourban projekti eesmärgiks on aidata turismiettevõtetel muuta oma ärimudelid jätkusuutlikumaks, ressursitõhusamaks ja ringmajanduse põhimõtteid järgivaks. Rahvusvahelisse koostööprojekti on kaasatud 7 Euroopa olulist turismilinna: Barcelona, Amsterdam, Budapest, Kopenhaagen, Dubrovnik, Kiel ja Tallinn.
Juulis avame kandideerimise rahvusvahelisse kiirendiprogrammi, kuhu kaasatakse Euroopast kokku 60 ettevõtet. Eestist oodatakse liituma 8 ettevõtet. Kiirendiprogramm algab jaanuaris 2022 ja kestab 12 kuud. Kiirendiprogrammi stipendium tegevuste läbiviimiseks on 10 000 € ettevõtte kohta.
ESINEJA
Klaus Heine, koolitaja ja konsultant
Klaus töötab Shanghai ja Pariisi Emlyoni ärikoolis turundusprofessorina ning aitab ettevõtjatel ehitada kõrgema eesmärgiga tippklassi brände. Ta on teinud koostööd paljude tippklassi brändidega, alates Hermèsist, Diorist, Louis Vuittonist, Montblancist kuni spetsialiseeritud brändideni nagu Bollinger, Breguet, Gaggenau jt Tema peamine huvi on brändi tähenduse loomine, brändile hinge ja isikupära andmine. Hetkel on ta sel teemal kirjutamas raamatut.
Tagasiside Klausi koolitustele:
"Väga praktilised ning lihtsasti kasutatavad tööriistad, mida kindlasti oma igapäevatöös kasutusele võtame. Inspireerivad näited üle maailma. Aitäh!’’ Berit Roos, ökobrändi arendaja
"Klaus räägib oma seminaril abstraktsest teemast nagu bränd väga arusaadavalt ja loogiliselt, tuues kõrvale elulisi näiteid ja pannes osalejad aktiivselt kaasa mõtlema. Ootan juba põnevusega järgmist koolitust." Kadri Arrak, SA Tartu Teaduspargi turundusjuht
"Klausi koolitused on väga sisutihedad, kaasahaaravad ning ilmestatud eluliste näidetega. Ta on omal alal töötav praktik, mis annab koolitusele asendamatu lisaväärtuse. Värskeid mõtteid ja ideid saab igalt koolituselt!" Hanna Korsar, disainer
Tourban projekti rahastab Euroopa Komisjon ettevõtete konkurentsivõime ning VKEde programmi (COSME) raames, mida haldab EISMEA (The European Innovation Council and SME Executive Agency).
![]() |
![]() |