
Koolitussarja "Kuidas luua edukat brändi?" 1. osa
Bränd on ettevõtte nägu, mida tahetakse oma tarbijatele näidata, sellepärast on see ka ettevõttes äärmiselt oluline. Eriti praeguses olukorras tuleb ettevõttel olla üha innovaatilisem. Tarbijad hindavad brände aina enam selle järgi, mis väärtusi need kannavad ja mille eest hea seisavad.
Kaubanduskoda on koostöös Tallinna ettevõtluskeskusega loonud neljast veebiseminarist koosneva brändingu teemalise koolitussarja, mille eesmärk on toetada Eesti ettevõtjaid ümber mõtestama oma toodet/teenust praeguses turusituatsioonis ning looma edukat ja jätkusuutlikumat brändi.
Pakume selleks Eesti ettevõtjatele rahvusvaheliste luksusbrändide arendamisega tegeleva õppejõu know-how’d ning praktilisi tööriistu.
Töötubades õpitu aitab luua brändile tarbija silmis lisandväärtust. Töötoad aitavad ettevõttel suunata tähelepanu kõrvale sellelt, mida nad võiksid teha, hoopis sellele, miks tehakse seda, mida tehakse.
SIHTGRUPP
Disaini-, moe-, toiduainetööstus-, kosmeetika-, kõrgetasemelisi turismiteenuseid pakkuvad ettevõtjad, kuid ka kõik teised, kel vajadus oma äri ümber mõtestada. Tulge julgelt osalema!
TÖÖKEEL: inglise
KOOLITUSTE TEEMAD JA VÕTMESÕNAD
- Eesmärgipõhine bränding ja brändi väärtused
- Brändi audit ja strateegia
- Emotsionaalne bränding
- Brändikultuur ja jätkusuutlikkus
- Brändi isiksus
KOOLITUSTE AJAKAVA
- Koolitussarja esimene osa "Brändiaudit: brändistrateegia hindamine ja ümbermõtestamine brändilõuendi abil" toimub 16. veebruaril 2021, registreerimine alloleva vormi kaudu
- Koolitussarja teine osa "Eesmärgipõhise brändingu tähtsus: kuidas luua edu saavutamiseks brändile eesmärk?" toimub 16. märtsil 2021. Vaata lähemalt ja registreeru SIIN.
- Koolitussarja kolmas osa toimub 13. aprillil 2021, registreerimine avatakse märtsis
- Koolitussarja neljas osa toimub 4. mail 2021, registreerimine avatakse märtsis
TOIMUMISE AEG
Esimene veebiseminar toimub 16. veebruaril 2021 kell 10.00-12.00
ESIMESE TÖÖTOA TEEMA
Brändiaudit: brändistrateegia hindamine ja ümbermõtestamine brändilõuendi abil
TÖÖTOA SISU
- Õpid kasutama brändi identiteedi planeerimise tööriista ehk brändilõuendit.
- Saad ülevaate olulisematest brändi identiteedi elementidest (brändivisioon, brändikultuur, brändifilosoofia jt) ja nende omavahelisest seosest.
- Saad läbi viia oma praeguse brändistrateegia brändiauditi - selgitada välja selle tugevad küljed ja potentsiaalsed arenguvõimalused.
- Kuuled tippklassi ja disainimaailma edukate brändide praktilisi näiteid, inspireerimaks uusi ideid oma brändi jaoks.
ESINEJA
Klaus Heine, koolitaja ja konsultant
Klaus töötab Shanghai ja Pariisi Emlyoni ärikoolis turundusprofessorina ning aitab ettevõtjatel ehitada kõrgema eesmärgiga tippklassi brände. Ta on teinud koostööd paljude tippklassi brändidega, alates Hermèsist, Diorist, Louis Vuittonist, Montblancist kuni spetsialiseeritud brändideni nagu Bollinger, Breguet, Gaggenau jt Tema peamine huvi on brändi tähenduse loomine, brändile hinge ja isikupära andmine. Hetkel on ta sel teemal kirjutamas raamatut.
Eelnevate osalejate kogemus:
’’Üle tüki aja üks suurepärane, särav ja sisutihe esitlus. Täname hr. Klaus Heinet.’’ Katrin Vernik, pikaaegne A. Le Coq turundusjuht
’’Väga praktilised ning lihtsasti kasutatavad tööriistad, mida kindlasti oma igapäevatöös kasutusele võtame. Inspireerivad näited üle maailma. Aitäh!’’ Berit Roos, ökobrändi arendaja
’’Klaus esines Toidusektori tootearenduspäeval novembrikuu lõpus 2020. aastal ning tegi seal väga hea ettekande. Viis, kuidas ta keerulist teemat arusaadavalt ning mitmete näidete varal edasi annab, on meeldejääv ning köitis osalejaid.’’ Liina Laineveer, Toiduliidu projektijuht
Veebiseminaride korraldust toetab Tallinna ettevõtluskeskus.
Terve koolitussarja läbinule väljastatakse tõend.