Uuringud ja andmekogumine võimaldavad ettevõtetel paremini mõista oma keskkonda ning klientide eelistusi ning selle põhjal ellu viia soovitud muutusi.
Näiteks on võimalik testida, millised kujundused on erinevate riikide klientidele meeltmööda ning selliseid testuuringuid on võimalik teha juba mõne tunniga. Põhjalikemate uuringute puhul, kus on soov saada Eesti elanikkonna, teatud piirkondade elanike või teatud (sh potentsiaalsete) kliendirühmade hinnanguid, tuleb läbi mõelda nii eesmärk kui meetodid. Näiteks telefoniuuring juhuvalimil, veebiuuring, olemasolevate kontaktibaaside, registripõhise kontaktinfo kasutamine või meetodite kombinatsioon.
Andmekogumise praktikaid ja võimalusi tutvustavad andmekogumise ettevõte Norstat Põhja-Euroopa regionaaldirektor Tue Meier-Poulsen ning projektijuht Kadri Karma. Oma kogemusi andmete kaasamisest strateegiliste otsuste tegemisel jagavad Telia kaemusjuht Gerda Möller ning MAAG FOOD Baltikumi tootearendus ja turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
AEG JA KOHT
10.oktoober 2023 kell 15.00-17.00 Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn).
![]() |