Hommikuseminar: Tööandja brändingu suunad 2023. aastal
Töötajate leidmine ja hoidmine on väljakutse, mis ühendab organisatsioone nii Eestis kui mujal maailmas.
Eriti oluliseks on see muutunud peale pandeemiat. Just viimasel aastal on tööandjad mõistnud, et tööandja bränd ja selle teadlik juhtimine loob pikas perspektiivis tööturul konkurentsieelise. Tööturg on muutnud globaalseks. Kaugtöö ajastul on Eesti tööandjate konkurendiks kogu maailma tööandjad, kes vajavad sarnaseid inimesi. See on ka põhjus, miks olla globaalselt atraktiivne tööandja - et hoida oma töötajaid välisahvatluste eest ja samuti meelitada ligi nii kohalikke kui välismaiseid talente.
Tule ja kuula, mida parimad teevad ja sea sellest inspireerituna oma 2023. aasta tööandja brändi loomise või juhtimise plaanid.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
16. november 2022 kell 10.00-11.30 Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn) ja Zoomis
seminari teemad
- Kuidas luua toimivat tööandja brändi?
- Globaalsed trendid
- Mida on teinud tööandjad nagu Mars, Linkedin ja teised, et luua tööandja bränd, mis hoiab ja meelitab?
- Selleaastase tööandja brändingu valdkonna tippsündmuse World Employer Branding Day parimad taipamised
esineja

Kersti Vannas, Instar EBC
Kersti on Instar EBC asutaja ja tegevjuht. Instar EBC on tööandja brändingu valdkonna teeraja Eestis aastast 2007 ja kuulub Eesti esindajana Euroopa tööandja brändingu agentuuri liitu European Association of Employer Branding Agencies.
koostööpartner
