Milliseid muudatusi oleks vaja teha reklaamiseaduses?
Eelkõige ootan vastuseid järgmistele küsimustele:
- Mis on puudu reklaamiseadusest?
- Kas midagi on seaduses liigset või ei ole enam asjakohane?
- Milline säte vajab täpsustamist või selgitamist?
Kui näete kehtivas reklaamiseaduses probleeme, siis pakkude välja ka võimalikke lahendusi. Tagasisidet ootan hiljemalt 22. aprilli õhtuks e-posti aadressile marko[at]koda.ee. Ettevõtete vastuste põhjal koostan kaubanduskoja seisukoha, mille saadan majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile.
Mis saab edasi?
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium töötab läbi ettevõtetelt, tarbijatelt ja järelevalve teostajatelt laekuvad ettepanekud ja mõtted reklaamiseaduse ja selle muutmisvajadusega seonduvalt ning koostab seejärel reklaamiseaduse muutmise seaduse väljatöötamise kavatsuse. See on esimene samm õigusloome protsessis, et muuta kehtivat seadust.
Praegu kehtiva reklaamiseadusega saad tutvuda SIIN.